Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Jazz en el Centro : Dmitry Baevsky Trío

Jazz en el centro
Centro de Cultura Antiguo Instituto. Salón de actos. Miércoles 6 de febrero a las 20.00 horas
Dmitry Baevsky (San Petersburgo, 1976) empezó a tocar el piano a los seis años, dedicándose posteriormente al estudio del saxo y formándose con el reconocido Gennady Goldstein en el Mussorgsky College of Music de su ciudad natal. En 1996 ingresó en el departamento de jazz de la New School University de Nueva York, estudiando con músicos de la talla de Buster Williams, Benny Powell, Joe Chambers, Arnie Lawrence o Cecil McBee. Ha recorrido varios escenarios de Europa y de los Estados Unidos, tocando y grabando con grandes instrumentistas como Peter Bernstein, Cedar Walton, Jimmy Cobb, Jeremy Pelt, Joe Magnarelli o Joe Cohn. En su último disco (The composers, 2012), rinde tributo a músicos como Herbie Hancock, Tadd Dameron, Wayne Shorter, Ornette Coleman, Horace Silver o Duke Ellington.

  • Dmitry Baevsky, saxo alto
  • Ignasi González, contrabajo
  • Esteve Pi, batería

Entrada: 3 €

Localidades: 10 días antes en www.gijon.es o en cajeros ciudadanos y una hora antes exclusivamente en el CCAI.
Precio 3.0
Organizador https://reservas.gijon.es/alquiler/paso3.asp?idModulo=700&NombreDeporte=Concierto&idDeporte=600
Centro de Cultura Antiguo Instituto
Dirección C/Jovellanos, 21. 33201 Gijón/Xixón GijónAsturias
Teléfono +34 985 181 001
Fax 985 350 709
Correo electrónico ccai@gijon.es
Localización

Descripción

El 19 d'ochobre de 1797, Gaspar Melchor de Xovellanos punxo la primer piedra del Real Institutu Asturianu, fundáu col envís de dar formación científica y téunica nes materies de marina y minería por cuenta la importancia de dambes actividaes n'Asturies.

L'edificiu actual ye resultancia de dos fases constructives. La primera desendolcóse ente 1797 y 1807 y respuende a los diseños de Juan de Villanueva (1739-1811), que proyeutó la planta baxa, d'estilu neoclásicu. La segunda fase correspuende a l’ampliación fecha ente 1887 y 1892 por Ricardo Marcos Bausá, que consistió na elevación de dos plantes sobre la orixinal.

Anguaño agospia'l Centru de Cultura Antiguu Institutu, un espaciu de referencia pa la creación, producción y espardimientu artísticu y cultural de la ciudá.